top of page

父親節送乜禮物好?

Updated: Jun 22, 2020

仲有4日就到父親節啦👨🏻

大家諗好送咩禮物俾爸爸未?😆

送禮緊係送花最有心意❤️

大家可能會覺得送俾爸爸既話,送花會好怪?

其實唔會呀😁市面上都有好多花好適合送俾各位既父親大人😝😝😝

小編係呢度為大家精選左幾款父親節可以送既花,有興趣就繼續睇落去啦😊



(1)石斛蘭

石斛蘭代表父親之花 ,是現時父親節的花禮首選,石斛蘭的花語是正直勇敢,慈愛,就像爸爸的形象一樣,總是勇敢地保護自己的子女又有著慈愛的一面去關懷自己珍愛的子女。


(2)向日葵

男生都喜歡顏色艷麗的花,但是日常中的花種又會顯得太過女性化,色彩鮮艷的向日葵則正正很艷麗,但又剛好恰到男性剛強的形象,所以也是選擇之一。

向日葵寓意是沉默的愛,父親對我們的愛猶如父親是我們心中的太陽一樣,作為送禮,美觀而又有著很美好的涵意。



(3)多肉植物

多肉植物是現時一個很熱門的植物,自用送禮佳宜,送給爸爸也當然可以!

多肉植物代表著真心與希望,它的顏色和形狀也適合送給爸爸,加上多肉植物種類繁多,

自己可以自由配搭更具心意。如果再加上特別形狀的花器更顯品味,因此很多人也會送這種植物作為父親節禮物。



(4)非洲菊

非洲菊如一把小火光給人溫暖的感覺,像父親總是給予勉勵,給予關懷的舉動。


(5)黃玫瑰

黃色的花都是比較適合送給爸爸,而玫瑰花常常作為鮮花的代表花,所以送黃玫瑰也是不錯的選擇。



(6)火鶴花

形狀獨特的火鶴花也是父親節花禮之選,象徵著熱情,關愛。當然送火鶴花的話就不要只送一枝,否則涵意就會完全不同。


以上係小編為大家搜羅既父親節花禮攻略,咁樣就唔驚送錯花啦!💐💐

當然,如果爸爸有自己中意既花種,根據佢既喜好送花係特別有心意㗎!!!😊


希望大家搵到適合既花送俾父親大人啦😍

祝願各位爸爸開心快樂❤️❤️❤️




bottom of page